Brand management – Design stand expozitional

  • 0

Brand management – Design stand expozitional

Tags : 

stand expozitional

 

 Brand management – Design stand expozitional

Levraging the power of design to create a better world

Poate că se cere o definire nouă a culturii de brand. Necesitatea îmbrăţişării conceptului de micro-branduri vizează o lumeîn expansiune a comunităţilor de nişă.Brand-urile vor trebui să devină mai specifice,mai personalizabile şi orientate pentru a-şi asigura o existenţă îndelungată. O prezenţă fermă a branduluiîntr-un mediu în care fluxul de informaţie tinde să copleşească este asigurată prin capacitatea lui de a simplifica şi esenţializa. Scopul să fie clar definit şi existenţa să fie orientată către rezultat. Pentru a-şi asigura o strategie durabilă, micro-brandurile trebuie să lucreze împreună pentru a creşte comunităţi sociale bazate pe interese şi valori comune.
Înţelegem designul ca o strategie orientată către rezultat. Folosim experienţa noastră pentru a o crea o sinergie între strategie şi design integrat – construind astfel o interfaţă accesibilă pentru identitatea vizuală brand-ului. Rezultatul – o grafică intuitivă integrată prin design în amenajarea unui stand expoziţional.

Experienţă proprie a celor pasionaţi de brand-ul tău contribuie la obţinerea unei relaţii sustenabile, care ulterior se concretizează în direcţii noi de dezvoltare. Validarea principiului ca un spaţiu organizat asigură o creştere organică, o punem în practică prin înglobarea trăsăturilor definitorii într-o amenajare cu organizare compoziţională arhitecturală. Beneficiile acestui gen de abordare se regăsesc în capacitatea proprie de se integra unor procese şi de a-şi evalua constant structura de funcţionare într-un mod etapizat.
Pentru a-şi atinge potenţialul maxim brandurile de succes valorifică adevărurile care le fundamentează organizaţia şi le caracterizează oamenii care îi asigură omogeneitatea.

Adaptabilitatea este esenţială pentru o dezvoltare durabilă. Cu cât nişă categoriei de nevoi este mai specifică şi legătura emoţională între client şi produs este flexibilă cu atât se asigură un set de valori comun. Imaginea brand-ului va fi construit pe baza identităţii vizuale adaptate a companiei. Arhitectură şi compoziţia standului, design-ul grafic şi conţinutul adecvat şi reprezentativ al standului fac parte din strategic brand development.Raportul echilibrat între acestea crează competenţa distinctivă pentru un brand care să definească, să inspire şi să captiveze.

Un stand expoziţional cu design integrat asigură o prezenţă impecabilă la expoziţii şi este ajutată de raportul agreabil între informaţia oferită, prezentarea brandului şi identitatea vizuală a companiei. Tehnologia potenţează experienţa brandului, dar loialitatea constantă faţă de branduri este alimentată de conexiuni interpersonale. Nu poţi avea o experienţă interactivă şi personală fără a percepe experienţa într-un spaţiu amenajat reprezentativ. Spaţiul ajută oamenii să construiască experienţe semnificative prin fuziunea unei experienţe fizice şi bogate în conţinut. Brandul vă trebui să dezvolte experienţe participative şi interactive pentru a prelungi şi aprofunda relaţia cei interesaţi de brand, să asigure spaţii care să găzduiască expoziţii, concursuri tematice şi momente cheie care să creeze o amintire vie a brandului. Astfel se creşte dorinţa de a retrăi acea experienţă, fiind de fapt o plăcere temporară generată de un moment care odată ce s-a întâmplat a dispărut pentru totdeauna. O primă impresie de impact crează un mediu propice pentru stabilirea loialităţii faţă de brand.

În mod creativ facem asocieri între research, pasiune şi analiză ca să identificăm caracteristicile specifice şi, mai apoi, să le redefinim ca trăsături de caracter şi direcţii de acţiune pentru amenajarea unui stand expoziţional. Strategic brand development este ceea ce TagStudio recomandă pentru o dezvoltare durabilă.

Propunem un brand development construit pe o abordare fundamental strategică. Evidenţiem domeniul principal de activitate şi produsele reprezentative prin folosirea unui design integrat, promovarea în social media şi o evaluare justă a brand-ului. Fie că este vorba de folosirea instrumentelor de design adecvate identităţii vizuale a companiei sau de necesitatea unei rebranduiri abordarea strategică vă asigura un impact considerabil asupra popularităţii acestuia şi capacităţii sale de adaptabilitate.

Oricine poate fi un brand manager, advertizer şi content provider, şi mai mult decât oricând, influenţa personală a clientului asupra brandurilor este o nouă direcţie care trebuie asumată din timp de orice brand. Designerul asigură scheletul pe care brand-ul se vă construi raportat la cerinţele prezentului şi viitorului. Scopul final este de a obţine un brand intuitiv care să poată anticipa şi interpreta – o entitate cu o conştiinţă proprie.

Optimizarea şi abordarea arhitecturală de ansamblu sunt trăsături definitorii pentru practica de branding, design grafic şi advertising.

TagStudio este fabricat în România cu multă pasiune pentru grafică şi design.

Iulia Petrescu is a writer and arhitect at Tag Studio.

Copyright © 2015 TagStudio. All Rights Reserved.


Leave a Reply

Cauta

Social

TagStudio updated their profile picture. ... See MoreSee Less

View on Facebook

TagStudio updated their cover photo. ... See MoreSee Less

View on Facebook

TagStudio updated their cover photo. ... See MoreSee Less

View on Facebook
Pitesti
15°
ploaie ușoară
humidity: 95%
wind: 2m/s ENE
H 15 • L 15
14°
Thu
14°
Fri
17°
Sat
13°
Sun
17°
Mon
Weather from OpenWeatherMap